HTML

Némi ez és némi az

Gondolatok egy lány fejéből a mindennapokről, párkapcsolatról, ismerkedésről, zenéről, a nyárról...

Friss topikok

Linkblog

Mennyei fény

2009.08.07. 12:38 Babayanga

Emlékszel a falra körülöttem?
Lassan ledőlni látszik.
Nem is áll ellen, hangját sem hallani.
Megtaláltam a módját, hogy magamhoz engedjelek,
De kétségem sosem volt,
Hiszen a mennyei fényeg ölel körül,
Benned megtaláltam az angyalt, akire vártam.

Olyan mintha felébrednék
És minden szabályt megszegtem volna
Kockáztatok, tudom,
De sosem zárlak ki az életemből.

Bárhova nézek,
Mindenhol a te jelenléted vesz körül.
Látom a belőled áradó fényt,
Te vagy a megmentő boldogságom.
Te vagy minden, amire szükségem van és még annál is több,
Rá van irva az arcodra
Érzem a belőled áradó fényt
Remélem sosem halványul el.

Úgy ért, mint a nap sugara
A sötét éjt elvágva
Te vagy az, akit akarok
A belőled áradó fény rabja vagyok
Megigérem sosem süllyedek el többet
De ez nem is lehet a süllyedés,
A gravitáció semmit sem tehet
Hogy visszahúzzon a földre.

Olyan mintha felébrednék
És minden szabályt megszegtem volna
Kockáztatok, tudom,
De sosem zárlak ki az életemből.

Bárhova nézek,
Mindenhol a te jelenléted vesz körül.
Látom a belőled áradó fényt,
Te vagy a megmentő boldogságom.
Te vagy minden, amire szükségem van és még annál is több,
Rá van irva az arcodra
Érzem a belőled áradó fényt
Remélem sosem halványul el....


https://www.youtube.com/watch?v=qZ0FhVZce2o
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babayanga.blog.hu/api/trackback/id/tr821294562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása