HTML

Némi ez és némi az

Gondolatok egy lány fejéből a mindennapokről, párkapcsolatról, ismerkedésről, zenéről, a nyárról...

Friss topikok

Linkblog

Kezdjük az elején

2007.07.13. 09:07 Babayanga

Mai napi marhaságok :

Ez a hét kicsit pörgős. 1 szabadnappal, kevés alvással telik. A Balatonon isteni volt, bár a 26 évemmel kicsit öregnek éreztem magam Siófokon. Végre kicsit kint feküdtem a napon, néztem ki a fejemből, nem kellett semmi magvas dolgon gondolkodnom.

Azért is kezdtem blog-ot irni, hogy a sok kavargó gondolatot rendszerezni tudjam. Mert abból mérhetetlenül sok van. Néha nem értem a dolgok logikáját. Főleg a párkapcsolatok terén... Annyi helyes, nem (!), nagyon helyes srác és csaj van egyedül. És arra jöttem rá, hogy képtelenek vagyunk a kompromisszumokra ahhoz, hogy boldog kapcsolatot hozzunk létre. Mert vannak olyanok, akik azt mondják, hogy ők nem alkalmazkodnak, fogadják el őket úgy, ahogy vannak. De ez nem egy jó attitűd. Vagy igen ?

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babayanga.blog.hu/api/trackback/id/tr29117198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása