HTML

Némi ez és némi az

Gondolatok egy lány fejéből a mindennapokről, párkapcsolatról, ismerkedésről, zenéről, a nyárról...

Friss topikok

Linkblog

1 új SMS üzenete érkezett...

2007.07.30. 10:14 Babayanga

Ma reggel jó volt arra ébredni, hogy valakinek hiányoztam éjjel. Beismerem, ő is nagyon hiányzott, nem tudtam odabújni hozzá, de kárpótolt mindenért, hogy reggel irt nekem...

Más gyermekded csacskaságnak gondolná ezt a gesztust, hogy jó éjt kivánjunk üzenetben a másiknak, hogy kifejezzük vele azt, hogy bár nem vagyunk mellette, hiányzik nekünk. De szerintem ez a modern kommunikáció egyik formája, aztán, hogy milyen kreativak vagyunk az csak rajtunk múlik.

No de nem is ezért bocsátkoztam ebbe a filozófiai agymenésbe. Hanem csak azt szerettem volna leirni, hogy ez a pici figyelmesség jó kedvre deritett, ma már nem kezdődik rosszul a nap :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babayanga.blog.hu/api/trackback/id/tr40128064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása