HTML

Némi ez és némi az

Gondolatok egy lány fejéből a mindennapokről, párkapcsolatról, ismerkedésről, zenéről, a nyárról...

Friss topikok

Linkblog

Fogas kérdés

2007.11.16. 11:13 Babayanga

Mint minden normális ember, én is tartok a fogorvostól.

Anno kezdődött a fogszabályzóval. Szerencsés voltam, mert nem kellett hozzá kihúzni egy fogamat sem, de az az érzés, amikor ide-oda mocorogtak a fogaim, meg egy almába semm birtam beleharapni az érzékenységók miatt... Pfff.

A családomtól örököltem a rossz fogakra való hajlamot. Igy megfogadtam, hogy fél évente elmegyekk kontrollra. Meg is történt, mindig van valami pici igazitani való, de túléli az ember. (már persze ha jó fej a dokija és elég lidokaint ad be) 

Na most is elmentem, picit előbb, mert éreztem, valami nem gömbölyű odabent. Kiderült az egyik bölcsességfogam nagyon közel nő az állkapcámhoz, igy ki kell venni.

No de ne azt képzeljük, hogy csak úgy megfogom azt kihúzzuk. Neeeem... Szájsebészet lesz belőle. Még jó, hogy nem altalásban. :D 3 nap pihi, mert feldagadhat a fejem, meg sebes, meg fáj, meg érzékeny. De jó !

Szóval karácsony előtt még ezen is túl kell lenni...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babayanga.blog.hu/api/trackback/id/tr66230958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása