HTML

Némi ez és némi az

Gondolatok egy lány fejéből a mindennapokről, párkapcsolatról, ismerkedésről, zenéről, a nyárról...

Friss topikok

Linkblog

Tapasztalatok

2008.06.01. 15:58 Babayanga

Igen.

Megint készül egy pici számvetés, hogy mit is sikerült magamévá tenni az elmúlt pár év alatt kapcsolataim során.

Nos. Lehet szeretni egy olyan pasit, aki megszólalásig hasonlit Robbie Williams-re, sőt ha olyan rossz is még hozzá, mint maga Robbie... :D

Azt is megtanultam, bár csak  két leckéből, hogy a viz és az olaj nem keveredik. Kockafej illetve Keményfej (aki akar magára ismer) csak ideig-óráig tud kivetkőzni önmagából. És igen... számit a von aus haus, a suli, a stilus, az iskola, a magasság, a mélység, a közös program és közös téma, a közös jövő, a hasonló álmok.

Én meg megtanultam azt, hogy legfőképpen saját magamat nem akarom feladni.  Amiket én megálmodtam vagy amiről álmodok közel vannak a valósághoz. Na jó, némi fűszer is van bennük, mit a tánc, a zene, strand, napozás, mezitláb séta, macskákkal és kutyákkal haverolás... :D Flörtölés, néha egy-egy pohár bor vagy pezsgő, magassarkúban való billegés, vagy a röhögés a konyha padlóján :D

Vagy mint például most is. Leszakadt az ég, és kiálltam bikiniben a teraszra. Isteni volt.
Na jó... eszmét futtattunk. Elég is volt mára.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babayanga.blog.hu/api/trackback/id/tr95497822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása