HTML

Némi ez és némi az

Gondolatok egy lány fejéből a mindennapokről, párkapcsolatról, ismerkedésről, zenéről, a nyárról...

Friss topikok

Linkblog

egyedül vagy sem

2008.06.02. 18:56 Babayanga

Ez a kérdés sokszor megfordul(t) a fejemben.

Ha valaki közültek kedves Olvasóim visszalapoz egy picikét talán pont egy éve találkozhatott azzal a bejegyzéssel, hogy néha jobb egyedül, mint társsal de magányosan. Most én is igy vagyok ezzel.

Körülnéztem a barátaim körében és egyetlen egy embert találtam, aki végre tényleg boldog. Megkapja m indazt a szeretetet és törődést, amire régóta vágyott egy kedves bolondos pasi képében, akinek a humorát néha nem értjük vagy csak lassan esik le. :D

A többiek meg mind furcsa cipőben járnak. Van olyan, akinek 3 pasi adja meg mindazt, amire szüksége van, a másik olyan kompromisszumot kötött, amiből ki tudja jól jön-e ki valaha.

Én sem vagyok egyszerű eset, de megtanultam a leckét, nem és nem megyek bele egy olyan kapcsolatba, ahol már nem érzem a bizsergést a kezdetektől.

Lehet várnom kell, de azt mondják, a nagy Ő majd jön és megtalál. Eddig még nem jött, de ki tudja, bármikor befordulhat a sarkon... :D

Addig pedig buli, tánc, pezsgő, napfény, strand.... és flört, flört, flört

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babayanga.blog.hu/api/trackback/id/tr42499894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása