HTML

Némi ez és némi az

Gondolatok egy lány fejéből a mindennapokről, párkapcsolatról, ismerkedésről, zenéről, a nyárról...

Friss topikok

Linkblog

Szicilia 2008. július 28. - Agrigento (kalandtúra)

2008.08.03. 21:12 Babayanga

Eddi észre sem vettem, hogy ide nem is irtam. Pff.

Most utólag pótólom, jó ? Meg képet is kaptok a templomokról. Irdatlan meleg volt, picit autókáztunk, láttuk az úton az elhagyatott "vadregényes" Sziciliát. SEMMIT nem láttunk. Pár bokrot, kopár dombokat, egy- két birkát, néhány bocit, oszt slussz. Nálunk a Puszta nem ilyen kopár...
Agrigento-ban a Templomok völgye gyönyörű volt. Bár 35 fokban, tűző napon romokat mászni. Hááát...  De szép képeket csináltam, romokat másztunk, láttam pisztácia bokrot és még hasra sem estem a lábamban a bámészkodás közben.


Miután a "kötelezőket" letudtuk, San Leonéba mentünk, ami Agrigento strandja. Nagyon hideg volt a viz, nem volt 22 fokos sem. Belefagytunk, de jól felfrissültünk. Ettünk előtte panini-t, fagyit. Micsoda lakoma volt. Egy szendvics, üditő, fagyi és a lélek minden gondja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babayanga.blog.hu/api/trackback/id/tr14598981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása