HTML

Némi ez és némi az

Gondolatok egy lány fejéből a mindennapokről, párkapcsolatról, ismerkedésről, zenéről, a nyárról...

Friss topikok

Linkblog

... de rég volt

2008.10.12. 10:28 Babayanga

amikor utoljára irtam...

Voltam nyaralni, azt előbb ki kellett pihennem.:D Jujj, de rosszul hangzik, de mégis, a jól megszokott ad egy biztonságérzetet.
A barátok, munkatársak, a napi feladatok, a megszokott nem is olyon rossz (már ha előtte 2 hétre kiszabadulunk belőle)

A "napfényes Floridában jártam" napoztam, úsztam, sertepertéltem, kutyáztam, finomakat ettem, majd meglátogattam Donald kacsát és a többi "bájkeverőt" meg megnéztem a delfineket és a tengeri herkentyűket. Simogattam delfint, láttam pancsoló gyilkos bálnát és huncutkodó főkákat (amiket, rájöttem, imádok), vezettem sokat, beszélgettem sok sok emberrel, akik kedvesek, mosolygósak, sokszor segitőkészek voltak.

Eljutottam egy csodálatos helyre, a Bahamákra is, amiből a hajóút volt talán a legizgalmasabb: sok fiatal és még több "Tauck" (köztük a saját rokonaim), bulik, karaoke, napozás, medence mellett táncikálás, finom ételek, csinos ruhák esténként és végül hófehér homokos "giccses-pálmafás-azúrkékvizes" tengerpart, amilyet még sosem láttam. (Nassau nem tetszett, de minden nem tetszhet az ember lányának)

Sajnálatosan egy "petit malőr" miatt nincsenek képek, amiket ide becsempésztem mind kölcsönzöttek.

Jó volt, de jó itthon is, de azt is tudom, hogy igazán mi az amitől kikapcsolok. Az is kiderült, hogy nem vagyok gondolatolvasó sem, soha nem is voltam ;) Bár lassan lehet meg kéne próbálnom :D

Száz szónak is egy a vége, a pont. :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babayanga.blog.hu/api/trackback/id/tr91709538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása