HTML

Némi ez és némi az

Gondolatok egy lány fejéből a mindennapokről, párkapcsolatról, ismerkedésről, zenéről, a nyárról...

Friss topikok

Linkblog

Go Juventus, Go!

2009.01.21. 22:01 Babayanga

A rádióra gondoltam kedveskéim. Tehát aki focira számit, az most lapozzon más vizekre, mert varrott bőrről itt nem lesz szó. ;)

Az egész egy morcos délelőtt kezdődött még októberben, amikor fura hangokat hallottam a kedvenc rádiómból kiszűrődni, és sokkolva vettem észre, hogy "elvették" a reggeli műsoromat! Csőd és katasztrófa és nem tetszik és "adjákvisszaderögtön" a régi hangokat.
Nem birtam ki és irtam nekik egy e-mailt, hogy mi a manó van, mert meghasonultam.
Szó-szót követett, aminek a tegnapi közönségtalálkozó lett az eredménye.
A programigazgatóval izekre szedtük a műsorokat, főleg a reggeli adást és a hétvégét, megtudtunk kulisszatitkokat, amit nem árulok el, és összeállitottunk egy zenei órát, több-kevesebb sikerrel. Nagyon érdekes volt!
Lesznek változások, lesz olyan, akit sokkal inkább szabadjára engednek majd, van akit lehet kicserélnek (vagy le...), lesznek talán más játékok, más dumák.

De ami számomra a legfontosabb: több rock zene lesz :D Hiszen az emberek szeretik a rockot. Bon Jovi, Aerosmith, GNR, és a magyarok! Hajrá.

Szeretlek Juventus és várom a változásokat!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babayanga.blog.hu/api/trackback/id/tr34894463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása