HTML

Némi ez és némi az

Gondolatok egy lány fejéből a mindennapokről, párkapcsolatról, ismerkedésről, zenéről, a nyárról...

Friss topikok

Linkblog

Grimaszok

2009.04.07. 09:15 Babayanga

Akik nem ismerik a macskákat azt állitják, hogy nem is lehet a pofájukon látni, hogy mit gondolnak. Jókat szoktam mosolyogni az okoskodókon, hiszen éppen az a legszebb bennük, hogy olyan érdekes grimaszokat vágnak, mint mi.

Tegnap este a szokásos macskaetetés adott okot a féktelen kacajra:
Vettem egy nagyon olcsó halas konzervet, amikor kinyitottam még nem gyanakodtam, hogy baj lesz, bár a szaga kicsit csipte a szemem.
Kiraktam a tányérokba, leraktam a macskák elé, kedven anyamacskám miután beleszagolt felnézett rém, hogy "mi ez a szar?". Ment tovább a másik két tita tányérjához, reménykedve, hogy abban más van. Szaglászás, rámnézés "Te szórakozol velem?" következett. A harmadik tányérnál már kiváncsian figyeltem mi lesz a reakció: szaglászás, farkinca fel, sértődött kivonulás a konyhából de még visszanézett, hogy "Mész te a p...ba!".
Nem viccelek. Ezt látni kell. Utána meg próbálhattam kiengesztelni őket egy másik fajta ennivalóval, amit "nagy kegyesen" megettek. Erre csak annyi volt a kedves hunyorgás helyett a reakció, hogy "kellett ez neked?"
Igazi kis agitátorok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babayanga.blog.hu/api/trackback/id/tr551051188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása