HTML

Némi ez és némi az

Gondolatok egy lány fejéből a mindennapokről, párkapcsolatról, ismerkedésről, zenéről, a nyárról...

Friss topikok

Linkblog

Viva la vita !

2007.07.18. 18:36 Babayanga

Tehát... Kérem tisztelettel igy kell élni:

Ma délelőtt gyorsan letudtuk a munkát. Volt is, pörögtem is, nem is volt rossz. Jókat rötyögtünk.

Aztán haza, kaptam egy pár bókot, pillantást, mosolyt :D

Kicsit pihentem egy begre tejeskávé társaságában, majd napoztam egy kicsit a lemenő nap sugaránál.

Utána egy laza hűs fürdő, egy pohár jéghideg Sangriával - kicsit rászoktam mostanság - és egy jó kis magazinnal, este pedig megyek egy kedves barátomékhoz dumálni, fagyizni, ökörködni. Megbeszéljük az erdélyi utunkat, hogy s mint legyen, meg picit világot váltunk. A kedves barátnak még van egy háládatlan feladata is, amire megkértem. De jó fej és segit.

Volt egy mozi meghivásom is, de az idő szűke miatt nem tudtam bezsufizni. Pedig jó lett volna... borzongatóan finom volt hallani őt :D

De majd őt is megismerem... (szereti Párizst, nagyon)

Ohh... és a legnagyobb !! Megyünk a Gördülő Kövekre :D Ez az igazi ajándék !

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babayanga.blog.hu/api/trackback/id/tr15120624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása