HTML

Némi ez és némi az

Gondolatok egy lány fejéből a mindennapokről, párkapcsolatról, ismerkedésről, zenéről, a nyárról...

Friss topikok

Linkblog

Nem segithet más !

2008.04.12. 16:30 Babayanga

"Valamit mondanék neked, hát jól figyelj most rám!

Azóta azzal ébredek, hogy gondolnom kell rád! Kellesz még, mert sajnos, amit tőled kaptam, félek, nem volt még elég! Miért hagyod, ha jól tudod, hogy nem segít már semmi?
A válladat megvonod, nem tudsz mást, csak ennyit. Hát még egyszer, add meg magad, kérlek, hiszen ennél többet vártam el!

Miért nem szólsz, hogy játék volt? Csak őrült vágy. A távolból rád gondol és téged vár minden porcikám hát végre érj hozzám, én félek, elvarázsoltál!

Érzem, nem segíthet más, de félek nincs rá megoldás. Gyere, tépj szét, hidd el ez nem játék, szétfeszít a vágy, én nem bírom tovább! Érzem, nem segíthet más, csak még egy forró éjszakád! Értsd meg, ha rám kacsintasz végem, bennem ég a láz,
Én nem bírom tovább! Mit tegyek, hogy végre értsd, itt nem segíthet más.
Annyi mindent megtennék, csak jönnél már!

Vágyom rád, még akkor is, ha jól tudom, hogy téged nem érdekellek már.

Miért nem szólsz, hogy játék volt? Csak őrült vágy! A távolból rád gondol, és téged vár minden porcikám hát végre érj hozzám, én félek, elvarázsoltál!

Érzem, nem segíthet más, de félek nincs rá megoldás. Gyere, tépj szét, hidd el ez nem játék, szétfeszít a vágy én nem bírom tovább! Érzem, nem segíthet más, csak még egy forró éjszakád! Értsd meg, ha rám kacsintasz végem, bennem ég a láz,
Én nem bírom tovább!

Ébredj fel, a tested kell!
Nekem éreznem kell, óhh hagyd csak még egyszer, és ne tűnj többé el!

Nem segíthet más! Nincs más megoldás…
Gyere, tépj szét higgyem el, ez nem játék szétfeszít a vágy…

Érzem, nem segíthet más, csak még egy forró éjszakád!
Értsd meg, bennem ég a láz,
Nem bírom tovább!"

Kefir- Nem segithet más

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babayanga.blog.hu/api/trackback/id/tr11422662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása